Søk
  • Kristian

Resultater fra BEDD kundeundersøkelse

I oktober gjennomførte BEDD en stor undersøkelse for å lære mer om hvordan vi kan bli enda bedre. Hele 512 kunder og følgere deltok i undersøkelsen og bidro til viktig innsikt og tilbakemeldinger som vi kan ta tak i. TUSEN TAKK til alle som deltok. Vi har nå trukket Svein Hanssen som vinner av et gavekort fra BEDD til 5.000 kroner.


Til alle som deltok, vil vi gjerne dele noen av de viktigste resultatene og tilbakemeldingene vi mottok, og noen ord om hva vi planlegger å gjøre med det.

Det er gledelig å se hvor mange som er fornøyd med BEDD, og hvor mange av våre følgere som vurderer å kjøpe BEDD. Med 30 nye forhandlere i Hageland kjeden, vil det bli enklere for mange å finne produktene i butikker over hele landet fra neste år. 27 av 512 respondenter var ikke 100% fornøyd, og dette er hva de oppgav som årsak:


Noen få kunder (8) har vært frustrert over forsinkelser eller usikkerhet knyttet til levering. Noen få (11) har også opplevd å få ufullstendige leveranser fra butikk eller nettbutikk, som gjør at man må supplere med deler for å bygge sin løsning ferdig. Dette skal vi ta på alvor og bidra til å forbedre. Det er interessant å merke seg at den største utfordringen for mange er tips og råd til beplanting og vedlikehold etter kjøp. Vi vil planlegge for bedre informasjon og inspirasjon for fremtiden! Vi anbefaler å abonnere på vårt nyhetsbrev og følge BEDD bloggen for tips og råd. Vi takker for alle som har kommet med kritiske tilbakemeldinger og råd gitt som kommentarer til dette spørsmålet.


For alle som har kjøpt BEDD hos en forhandler, er de aller fleste godt fornøyd, men vi ser forbedringer som vi vil ta tak i sammen med butikkene. På en skala fra 0-10 fikk opplevelsen av kjøp i butikk en snitt karakter på 7,5. Det er bra! En utfordring for både kunder og medarbeidere i butikken, er hvordan man planlegger en større løsning og velger de komponentene som trengs for å bygge den. Dette tror vi skal bli mye enklere til neste år, da BEDD lanserer et 3D tegneprogram som gjør at du kan bygge din løsning digitalt, og få full oversikt og pris på det du trenger. Vi vil også oppgradere vår nettside til neste år, og gjøre det enklere å finne produkter,



Vi spurte også om hvilke nyheter våre kunder og følgere gjerne vil at BEDD kommer med i fremtiden. Her fordelte ønskene seg relativt jevnt, og vil vil ta med oss dette inn i våre planer for produktutvikling denne høsten. Vi tør ikke love noe om hva som kommer først, men lover at alt som kommer fra BEDD skal ha den kvaliteten og enkelheten som vi har blitt kjent for.


Det kom inn hundrevis av kommentarer og tips til de ulike spørsmålene. Her er et lite utvalg som viser at vi har konstruktive, kreative og kritiske kunder, som vil vil ta godt vare på.


Igjen, tusen takk for din hjelp.



1,061 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle